zaterdag 14 mei 2016

Willenein gaat Kakelbont, Gratis Patroon

Ik had beloofd een gehaakt kledingsetje voor Willenein te maken.
Ook speciaal voor de mensen die niet kunnen breien en toch geen blote Willenein willen hebben.
Het ontbrak me niet alleen aan tijd, maar ook aan inspiratie en ik verwierp het ene idee na het andere en wist even niks leuks te bedenken.
TOTDAT
Ik hier tegenaan liep
En hier

Zou dat niet schattig zijn voor Willenein !
Zelf dacht ik dat het haar heel leuk zou staan.
Dus ben ik lekker aan de slag gegaan, wat een feest met al die leuke kleurtjes.
Het was even passen en meten ,maar vind het eindresultaat geslaagd.


Ik had ook beloofd het patroon gratis op mijn blog te zetten.
Maar het patroon is (weer) veel te groot geworden om het hier neer te zetten.


Daarom heb ik er een PDF bestand van gemaakt en als het goed is, moet het via onderstaande link te downloaden zijn.


Iedereen een fijn weekend en veel haakplezier gewenst.

Liefs, Antoinette

36 opmerkingen:

  1. Dank je wel. Een schattig setje heeft willemijn er zo weer bij.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Ik krijg nu helemaal zin om mijn half-af-Willenein weer te voorschijn te halen!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat Leuk!!
    Ik dacht gisteren nog, die dikke winterjas kan eigenlijk wel een keer uit bij Nein.
    Ik ga dit leuke zomersetje voor haar maken.
    Dank je wel voor het gratis patroon!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't Is een schatje! Wat een ontzettend leuk geheel heb je er van gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Antoinette

    Oh wat een schattig patroontje !
    Ik heb het jasje en watjes patroon ook bij je gekocht en nu deze helemaal gratis !.
    Echt super !!
    Hartelijk bedankt voor het gratis patroon .
    Was heel leuk om weer eens wat van je te horen .
    Fijne pinksterdagen toegewenst .
    Hartelijke groet ,Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Antoinette, wat een enig setje heb je gemaakt voor Willenein! En superleuk dat ik je kon helpen met inspiratie :-). Ik ben altijd vol bewondering voor alles wat je maakt, heel mooi en heel creatief. Dit is zeker geen uitzondering. Misschien dat ik dit idee weer kan gebruiken voor één van de poppen hier :-).
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je reaktie en je compliment Nelleke.
      Ja, je hebt me zeker geïnspireerd , want ik bleef maar in rondjes denken, totdat ik je leuke rokjes tegenkwam :)
      Grappig als jij dit weer voor een van je poppen kan gebruiken, zo blijven we elkaar inspireren en van elkaar leren :D

      Verwijderen
  7. helemaal top,staat haar prachtig klaar voor de zomer:D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker zomers en vrolijk! Een origineel setje, heel leuk!
    Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig setje!Dank je wel voor het patroon! Je word er helemaal vrolijk van!
    gr.frouwien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig leuk setje! Bedankt voor het patroontje. Ik heb zo een vermoeden dat we de komende tijd verschillende Willeneintjes gaan tegenkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk! Willenein ziet er prachtig uit in haar vrolijke outfit.
    Dank je wel voor het patroon, ik heb het meteen opgeslagen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hé wat goed zeg! Ziet er heel gezellig en zomers uit. Mijn NeineNein zet der liefste snoetje alweer op met bedel oogjes, ;-)

    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Knap gedaan !!!! Een echt zomerse outfit waarmee ze straalt !!!

    Fijn weekend, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf setje. Echt een leuk idee om een rokje en navelshirtje te ontwerpen. Willenein is zo klaar voor warm weer. Ze ziet er schattig uit. Bedankt voor het delen van het patroon.

    Groetjes en fijn Pinksterweekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Willenein STRAALT in haar zomerse outfit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi zomersetje. Laat het zonnetje maar weer schijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Keischattig, met dat rokje en topje aan!! Dankjewel voor het patroontje!!!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat leuk! Willein is net klaar. Het brei patroon heb ik net uitbesteed aan een buurvrouw, ik kan namelijk niet breien :(
    Maar dit is ook erg leuk! Ik ga het in ieder geval opslaan. En tip... dropbox kan, maar raverly heeft ook een gratis database en link mogelijheid...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Antoinette
    Wat 'n schat van een jurkje!! Heb Willenein ook gemaakt, en ben er helemaal verliefd op! Heb zelf ook kleinkinderen en heb er al veel voor gemaakt. Maar deze is wel de allermooiste!!!! Nu dit schat van 'n patroontje weer. Ga het zeker!! maken, alvast weer bedankt. Ga proberen om 'n foto te maken van alles.
    Groetjes, Gerda Tesser.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hola Antonieta muy hermosos los muñecos....se pueden comprar los patrones en ingles ...rudolf y Rafhael...saludos desde CHILE

      Verwijderen
    2. I am sorry, patterns only written in Dutch

      Verwijderen
  21. Dankjewel voor dit leuke patroontje!
    Groetjes, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit patroon alvast goed opgeslagen. Vandaag begonnen aan Willenein zelf en het haakt heerlijk, ... vooral door jouw super goede beschreven patroon !!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik wou dit patroon van willemijntje downloaden, maar het bestand bestaat niet meer. is er een mogelijkheid om het patroon nog te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er ging even iets mis, maar is nu weer te downloaden.
      Het gaat alleen om het setje, niet om Willenein zelf

      Verwijderen
  24. Hallo.

    Ik krijg het patroon niet geopend via de link.
    Klopt dat of doe ik iets fout?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroon moet je gewoon kunnen openen als je op de link klikt.
      Lukt het niet, stuur dan even een berichtje via mijn webwinkel

      Verwijderen
  25. Hallo Antoinette, Ik ben helemaal weg van jouw Willenein!
    Heb haar gemaakt, ook het wintersetje en de roze jurk. Het kakelbonte setje volgt. Jij schrijft, dat er van Marijntje geen patroon is. Ook niet van de oren alleen?
    Ik zou heel graag Willenein willen aanpassen, met de oren van Marijn.
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette